Obchodní podmínky pro služby údržby hrobů
Petr Vičar, IČO: 21942072
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem služby údržby hrobových míst (dále jen "Poskytovatel") a zákazníkem (dále jen "Zákazník").
1.2 Poskytovatelem služeb je:
- Jméno a příjmení: Petr Vičar
- IČO: 21942072
- Sídlo: Vojkovice 131, 73951 Vojkovice
- E-mail: info@hrobniservis.cz
- Telefon: +420 606 077 874
2. Předmět smlouvy
2.1 Předmětem smlouvy je poskytování služeb souvisejících s údržbou hrobového místa, zejména:
- čištění hrobu a náhrobku,
- výměna květin, svíček a dalších dekorací,
- odklízení nečistot a odpadků,
- úprava okolí hrobu,
- další údržbové úkony dle dohody.
2.2 Služby jsou poskytovány na základě objednávky Zákazníka, a to buď jednorázově, nebo opakovaně (např. měsíčně, sezónně).
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1 Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem je uzavřena na základě objednávky potvrzené Poskytovatelem.
3.2 Objednávku lze provést písemně, telefonicky, e-mailem nebo přes webové rozhraní (pokud je k dispozici).
3.3 Objednávka musí obsahovat:
- přesné umístění hrobu,
- specifikaci požadovaných prací,
- termín nebo četnost provádění,
- kontaktní údaje Zákazníka.
3.4 Poskytovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, pokud je nesrozumitelná, neúplná nebo technicky neproveditelná.
4. Cena a platební podmínky
4.1 Ceny jsou stanoveny dle aktuálního ceníku zveřejněného na webových stránkách Poskytovatele nebo dohodnuty individuálně.
4.2 Zákazník obdrží po provedení služby fakturu nebo potvrzení o platbě.
4.3 Platba je možná převodem na bankovní účet, hotově, nebo dle individuální dohody.
4.4 Ceny jsou konečné, protože Poskytovatel není plátcem DPH.
5. Práva a povinnosti smluvních stran
5.1 Poskytovatel se zavazuje:
- provádět sjednané služby řádně a včas,
- informovat Zákazníka o překážkách nebo nemožnosti služby,
- zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a pietním místě.
5.2 Zákazník se zavazuje:
- poskytnout pravdivé a úplné informace potřebné k provedení služby,
- uhradit sjednanou cenu v dohodnuté lhůtě,
- nebránit provádění služby (např. fyzickou překážkou přístupu).
6. Reklamace
6.1 Zákazník má právo na reklamaci, pokud nebyla služba provedena v souladu se smlouvou.
6.2 Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů od provedení služby.
6.3 Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit nejpozději do 14 dnů.
7. Odpovědnost
7.1 Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené vnějšími vlivy (např. počasím, vandalismem, zásahy třetích osob).
7.2 Za případné poškození hrobu během provádění údržby nese Poskytovatel odpovědnost jen v případě prokazatelné nedbalosti.
8. Audiovizuální záznamy a veřejná prezentace
8.1 V rámci provádění služby může Poskytovatel pořizovat fotografie a videozáznamy průběhu údržby hrobového místa.
8.2 Tyto záznamy mohou být použity:
- k doložení provedené práce Zákazníkovi,
- k prezentaci služeb na webových stránkách a sociálních sítích Poskytovatele (např. YouTube, Facebook, TikTok).
8.3 Záznamy nebudou zveřejněny, pokud obsahují čitelná jména zesnulých, nápisy nebo osoby bez anonymizace či výslovného souhlasu.
8.4 Zákazník má možnost při objednávce služby odmítnout zveřejnění jakýchkoli záznamů z údržby jeho hrobového místa.
9. Ochrana osobních údajů
9.1 Informace o ochraně osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů", který je zveřejněn na webových stránkách Poskytovatele.
9.2 Zákazník potvrzuje, že se s tímto dokumentem seznámil.
10. Závěrečná ustanovení
10.1 Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 7. června 2025.
10.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoli změnit. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách.
10.3 Vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí občanským zákoníkem.